5 månader

Idag är det 5 månader sedan jag blev rökfri. Jag har verkligen klarat mig bra denna gång, jag vet inte hur många ggr jag testat att sluta innan. Längsta är 3 månader jag har hållit. Är så glad att jag har kunnat hålla det så här länge. Det bästa är att jag orkar mer, jag stinker inte, jag sparar en massa pengar.

Idag är det så där trist väder igen. Det är inte så undra på att man tappar sugen på att gå utanför dörren, eller huvudtaget kliva upp ur sängen. Det är grått på hela himlen, så himla trist. Men jag har tagit mig i kragen och är nu uppe. Snart har jag en varm kopp te i handen.
Sen blir det att göra sig i ordning för jag ska till Barkarby och byta utt det där extrabatteriet till kameran. Ska bli så skönt när det är gjort. För då blir det fika med några polare :)

Pussar å kramar
//Zozzooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0