Smått och gott

Var upp och drack en kaffe på stammishaket. Träffade på några vänner oxå. Det var trevligt.
Hoppas att det går bra på anställningsintervjun vännen :)

Jag kom hem med en del smått och gott till ikväll.
Så god...
Så himla god mörk choklad.

 

Det godaste téet :)
Det här är gott i dessa mörka höstkvällar. Yummie :)

Så då har jag lyckats komma hem med det jag behövde idag, och det känns positivt att jag inte droppade hjärnan någonstans längst vägen idag oxå. Även fast jag kan säga att jag känner mig mer död än levande idag, men det är väl så man blir när man inte har så mycket att göra.

Puzz och Kram
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej ;P såsätt är det nog skönt med kort hår :P men jag skulle nog inte trivas med det, hihi! :P

2009-11-16 @ 18:48:27
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0