Så jävla puckad..

Nu har jag gjort det igen. Blir bara så trött på mig själv. Det jag inte har i huvudet får jag ha någon annanstans. Varför köpte jag mig en almanacka? Jo för att hålla reda på saker och ting, när jag har möten, ska iväg på event osv. Men nadå, måste jag kolla i almanackan oxå? Om någon frågar om jag kan ställa upp, vad svarar jag då, ja självklart, utan att tänka efter.
Så nu har jag varit duktig och dubbelbokat mig själv, igen. Suck. Blir så trött så jag skulle kunna skjuta mig själv i huvudet. Allvarligt alltså. Hur kan jag vara så klantig?
Vem drabbar det då? Jo mig. Så nu ligger jag och grubblar över hur jag ska lösa detta. Som om jag kan lösa det nu??

Det är ju för i fan mitt i natten. Det finns ingen jag kan ringa nu. Och vem drabbar det att jag ligger och grubblar då? Jo mig, självklart. Så då får jag brist på sömn oxå, och inte mår jag bättre utav det.
Men nu har jag iaf fått skriva av mig, så förhoppningsvis har jag släppt det här trubblet nu och insett att jag kan lösa det först imorgon.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0