Räddaren i nöden :)

Min mamma. Hon hänger med upp till hästen. Så jag hinner rida innan :)
Har kanske gjort bort mig lite. Men äh va fan. Det kan jag bjuda på. Men jag tål bara inte att människor klankar ned på andra, man kanske ska se till att hålla rent framför sin egen dörr först. Jag vet vi har åsiktsfrihet här i Sverige, men jag tycker att vi kan väl försöka att höja andra människor än att gå in för att sänka dem.

Det är bara min egna lilla åsikt i det hela, sen säger inte jag att jag alltid är bra på att höja andra. Men jag försöker tänka på det och att vara snäll mot alla, eller iaf så många det går. Sen att jag kanske blir utnyttjad på vägen, so may be it, men jag lär mig det och går en erfarenhet rikare ur striden.

Nej nu måste jag skynda att göra mig iordning för min räddare i nöden kommer strax och hämtar mig =D
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0