Promenad i skogen

Ja det blev det, men även ut på åkern. Poppe stack iväg, jag efter och skrek att han skulle komma till mig. Inte lyssnade han, han ville ju till några hundar längre bort och leka. Ägaren schasade iväg han så då vände han. Jag höll på å skämmas ihjäl för att han inte lyssnade på mig. Så det blev koppel på resten av promenaden.


Här ska Poppe med mig hem. Självklart ska han sitta på passagerarsätet i fram. Så han har kolla på hur lill-matte kör.

Nu ligger han på golvet hemma hos mig och ser helt slutkörd ut. Kanske mest uttråkad.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Härligt med promenad! :D



Puss

2009-11-18 @ 22:46:51
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0