Pirrar i kroppen

mmm...det pirrar så där skönt ni vet...ska bli så himla skoj, för jag ska iväg på match idag :)
Djurgården-Kalmar på stadion. Så stadion here I come, jag längtar. Fast det ska tydligen vara kyligt idag så det är bara att bylta på sig. Men det jag ser mest fram emot är att träffa moster, det var längesedan, och få ha matchkläderna på igen och sitta och heja på mitt favvolag.

Det är tur att jag har överfört en massa låtar till mobilen så att jag kan lyssna på ngt på tåget. Jag tycker bara att det är så trist att åka tåg, att höra på alla andra människors babbel. Jag är nog inte ensam om det, hoppas jag.
weeiii, är bara så glad, jag ska på match. Måste packa väskan bara, får inte glömma biljetterna.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas du har haft en toppen dag gumman och att matchen va grym :)

2009-11-01 @ 16:27:39
URL: http://sandruuun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0