Paus och Duellen I Idol

Under pausen slussades vi alla ut i entrén på Malmö Arena. Det blev varmt fort. Vi gick runt lite. Vännen gick på toa medan jag stannade och ringde min mamma. Tror du inte att hon när hon är där nere ser Anders Bagge och Laila Bagge i en hiss. Det var lite trist att jag inte fick se dom på nära håll också.

Köpte lite snask och sen gick vi ner i Malmö Arena där min vän tog lite bilder på mig.
Jag står i Malmö ArenaJag i mitten av Malmö Arena där de ställt upp en slags scen som de hade kameror på.

I duellen hamnade Calle och Mariette. Det var riktigt nervpirrande. Jag tyckte Mariette var bäst i duellen, men Calle fick stanna kvar.


Efteråt tog vi bussen tillbaka till Gustav Adolfs Torg. Sedan skulle vi ta bussen till ett annat torg, men vi hamnade på ett äventyr istället.

Vi blev hänvisade till en buss av en annan busschaufför, men den bussen gick ut någonstans som vi inte alls kände till. När vi väl frågade så visade det sig att vi satt på helt fel buss och sedan mötte vi den sista bussen tillbaka. Busschauffören på den buss vi satt på var så snäll och skjutsade oss så att vi gensköt den bussen och till slut kom till rätt ställe.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: kurrflicka

Va roligt att vara på idol!

2009-11-28 @ 03:30:39
URL: http://kurrflicka.blogg.se/
Postat av: Tobias

härligt :) god morgon!



kul att vara på idol =)

2009-11-28 @ 07:57:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sv: vak kuul, såg ut som om det var en bra stämning :)

2009-11-28 @ 10:40:13
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0