Ögonen off

Här har jag precis gjort mig iordning för att knata upp till centrum.

Väl i centrum så ska jag gå till apoteket och bunkra upp med medicin, i förberedande syfte eller mer så att jag inte blir ännu sjukar. Dumt eller??

 

Jag tror inte det, lite c-vitamin, halstabletter, hostmedicin och lite så. The war is on. Jag vill bli frisk nu. Här ska kämpas mot virus och bakterier, you name it.

 

Nu ska jag studsa ut till bilen och hämta en sak och sedan ska jag upp till mitt kära centrum och handla.. Smell you later...

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Hej!

Tänkte bara säga att klippet med Lady Gaga funkar igen, om du vill fortfarande se :)

2009-11-25 @ 16:11:53
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0