Nu är vi på väg :)

Nu sitter vi på tåget. Har precis ankommit till Norrköping, så det har gått ungefär en timme och tio minuter av resan. Vi ska ankomma till Malmö 09:56 enligt biljetten och enligt tågets chaufför ska vi ankomma 09:46. Det blir spännande att se när vi ankommer till Malmö.

Nu är vi iaf på väg och det känns så spännande. Pappa ska ha stort tack att han skjutsade oss in till Centralen. Älskar dig pappa <3.


Min kompis på tåget :)

Sen lovade jag att slänga upp en bild på mig själv precis efter jag gjort mig iordning och kände mig mer död än levande.


Jag tänkte att jag skulle slumra en liten stund precis som min kompis här bredvid, men har ju precis druckit en kaffe så det kanske inte blir så lätt precis.

Puzz och Kram
///Zozzo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-26 @ 07:05:51
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0