Morning..

Sitter här och försöker vakna till. Måste verkligen städa. Har gjort en kopp te oxå, jag hoppas att det får mig att vakna. Ute är det grått så det känns inte så upplyftande.
Jag kom att tänka på att snart måste det bytas till vinterdäck. Det är ju inte så kallt än, men tänk när kylan väl slår till på de här blöta vägarna som är nu. Det kommer ju bli värsta halt. Så måste fixa det där med däcken.

Jag ska upp till hästen idag, men jag ska bara mocka. Han ska vila idag. Sen skulle mamma åka upp och tvätta hans ben för han har tydligen fått något sår.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Ja visst är den fin =) Den finns på Nelly!

2009-11-02 @ 09:56:20
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0