Mörkt ute

Jo jag är uppstigen ur sängen. Sitter nu och väntar på att få ringa vårdcentralen och hoppas på att få en tid. Jag verkligen hoppas, hoppas, hoppas.
Jag har ingen reservplan, så jag undrar var jag annars ska vända mig. Känner mig lite öm idag, men det känns t.o.m. bättre än igår, annat var det när jag skulle sova vill jag lova.
Shit, hade så ont. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen och hittade ingen ställning jag kunde sova i. Så jag vet inte hur mycket jag sovit i natt, men inte blev det många timmar. Fast jag får väl vara glad för det jag fick.

Som sagt det är mörkt ute, men hoppas på att det kommer ljusna upp framåt dagen. Har ju inte varit uppe så här tidigt på länge. Måste vara något slags rekord :) För mig iaf.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0