Lugn lördag

Det var ju meningen att jag skulle läsa lite bloggar och läsa bok efter förra blogginlägget. Det var ju bra tänkt, men det blev ej så. Så fort jag lade mig ner i sängen kom Poppe, mammas och pappas hund, och ville ligga och göra sällskap. Så då kelade jag med honom en stund och sen somnade jag.

Vaknade väl till vid två eller nåt av att mamma kom hem, sen har jag suttit och pratat med henne och ätit lite lunch. Ska snart åka iväg till affären och kanske handla något smarr.
Jag är ute hos mamma och pappa i helgen, ska väl hem imorgon någon gång. Förhoppningsvis så hinner jag byta till mina vinterdäck imorgon, eller rättare sagt att pappa gör det =D Känns lite olustigt att köra på vägarna nu utan vinterdäck, även fast det inte är riktigt kallt och inte fallit någon snö, så käns det som om det kan komma en köldknäpp här när som helst.

Ni får ursäkta att jag bara har tråkig text att leverera just nu, men kommer upp lite bilder så fort jag kommit hem igen. Ska beställa en ny dator idag oxå. Syster ska hjälpa mig. Blev så kär i hennes lilla bärbara dator och jag kände att en sådan skule nog vara bra att ha =D Nya prylar är alltid roligt att köpa :P

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!

SV: Okej, jo jag kollade lite tyckte att han med blont hår, vet inte vad han heter var skit bra :D

MASSVIS MED KRAMAR

2009-11-07 @ 17:06:59
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0