Kvällsmys

Jag satt och myste framför Filip och Fredrik. Det var riktigt spännande, tråkigt att inte utmanaren vann, det var ju så nära. Jag myste med en kopp te och en tallrik med glass. Jag och vännen kom över en jättegod glass nere i Malmö. Så himla god så nu fick jag lov att köpa hem den. Det farliga med den är att jag skulle säkert kunna sätta i mig hela byttan på en kväll. Och det är nog ingen vidare bra idé med tanke på att magen nog inte skulle må något vidare.

En glass som är supergod :)
Har ni provat den??

Vad tyckte ni i så fall??


Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst var det bra? :D

2009-11-29 @ 22:30:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0