Idolmiddag

Först skulle vi ta oss till Malmö Arena. Självklart missade vi bussen. Jag blev superstressad som vanligt. Beställde taxi, den kom inte som den skulle. Ännu mer stressad, hatar verkligen att vara sen, hellre en halvtimme för tidigt än fem minuter sen. Sen kom taxin och vi hann till klockan var ungefär fem över fem. Middagen började fem. Inte hade jag behövt stressa, det var ju massor som kom senare än oss.

Rosie när vi ska äta middag på Pallisad i Malmö Arena.
Jag på Palissad i Malmö Arena.
Här är vi innasn middagen bärs in. Fick två glas Cola eftersom jag valde det alkoholfria alternativet. Vilket min vän också gjorde.
Var rätt hungrig så jag fick tyvärr ingen bild på den goda huvudrätten. Det var oxfile med potatiskaka och lite rotfukter och någon sås. Jättefint upplagt. Men efterrätten som var riktigt god fick jag en bild på innan jag hann sluka den med :)
Efterrätten på Pallisad på Arenan i Malmö.
Vaniljpannacotta med bärkompott. Det var supergott. Läckert.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0