Huvudvärk

Huvudvärkstablett.
Och ja jag stod inte ut längre, så det blev en sådan där huvudvärkstablett i vatten. Inte det direkt godaste nej. Jag tror att det är efter alla spänningar i ryggen och nacken.
Har till och med funderat om jag ska in till akuten, fast det känns lite väl drastiskt. Det är ju inte så att jag avlider av smärta. Det ömmar lite och så har den här j-vla huvudvärken kommit krypande, men annars är det ju bra :)
Sitter och slappar framför tvn, ska snart sätta på tevatten så jag får lite te i mig =D

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: MILEY

Sv: Ja, den skulle inte sitta helt fel.

Så hur är det med dig?

2009-11-05 @ 21:44:55
URL: http://mileyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0