Hoppas på att få sova..

Nu hoppas jag att jag får sova ordentligt i natt. Har blivit lite dåligt med sömn två nätter i rad nu och det är inte så bra för mitt välmående.
Idag har det mestadels regnat, vilket är väldigt jobbigt för både kropp och själ. Jag vill ha lite snö så det blir ljust och kyla så att det fryser till i marken. Som det är nu är det lerigt överallt, gräsmattorna är rena lervällingen och mörkret äter upp mig. Jag brukar inte be om vintern, men snälla vinter kan du inte komma nu, det är dags.

Nu ska jag natta! Sov så gott!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: AnnSo

sv: jaha okej. Gör du något annat nu på din fritid? :)

2009-11-19 @ 00:08:07
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0