Fullspäckad dag

Åkte in till Kista med två vänner.

Min bästa kompis
Väl i Kista började vi gå i affärerna. Jag hade stora spenderarplånboken med mig. Men som vanligt så hittade jag nästan ingenting jag ville ha. Till sist hade jag fått ihop två tröjor som jag köpt :) Iaf något nytt.

Sen gick vi och åt, jag åt Sushi. Det var himla gott. Wasabi är ju så himla gott till, men råkade ta för mycket några gånger och aj vad det kändes i snoken. Men men rensade rören iaf =D

Efter det gick vi och hämtade ut biljetter till bion och gick runt lite. Sedan gick vi till Waynes och fikade. De är verkligen det bästa fiket, enligt mitt tycke iaf.

Mumma :)
Mumma vad himla gott. Magen stod i alla fyra hörn.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0