En glad överraskning

Solen skiner ute. Är inte det en överraskning så säg. Jag är jätteglad över det. Känns som om det var år och dagar sedan. Är liksom lite trött på det här gråa trista vädret.

Att solen skiner kanske också är ett tecken på att resten av dagen kommer vara toppen :) Jag hoppas det. Vi ska nämligen till Kista. Självklart blir det lite shopping och att äta middag där man kan välja vad som helst nästan :) Sen så blir det bio. New Moon, å vad jag längtar. De som redan sett den säger att den ska vara så bra. Jag har ju redan lästa alla böckerna så jag tror faktiskt också att den kommer vara bra =D

Dags att äta ngt och sedan börja göra sig iordning lite smått.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0