Drick Vatten!!

Ja det är bra att dricka mycket vatten Och speciellt ska jag dricka mer vatten efter att ha blivit tillrättad av kiropraktorn. Jag är väldigt dålig på att dricka vatten! Är du bra på det??

Jag ska ändra på det. Har väldigt ont i huvudet nu, men det har jag ju haft sen jag vaknade nästan. Förutom en liten stund på dagen. Kan bero på att jag är en dålig vattendrickare. Men nu har jag typ haft ont i huvudet varenda dag sen i torsdags. Fortsätter det såhär i fem dagar till så måste jag nog ta kontakt med läkare.

Jo nu har jag inbillat mig att jag kanske dragit på mig en hjärntumör, jag har ju hört om att det börjar med huvudvärk. Ja jag är lite hypokondriker ibland. Men jag drar mig också för att gå till läkaren. Jag bara mest tror...

Nu ska jag äta och fortsätta titta på faddergalan. Vad gör ni?

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Den var jätte bra :) Okej får hoppas på att du får tid att gå på den snart då! Kram

2009-11-30 @ 21:24:37
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0