Derby i Hockey

Pratade med mamma och pappa. De var förvånade att jag var hemma så tidigt. Jo, men det var så skönt att åka tidigt och på så sätt vara hemma tidigt :) Pappa skulle ner och kolla derby i hockey mellan BHC och ESK i div 1. Han undrade om jag ville haka på. Självklart tänkte jag, jag ska ju bara ta det lugnt och det är alltid roligt att titta på hockey :)

jag tyckte jag ändå bylsade på mig kläder, men lite lite kanske. Derbyn är ju alltid spännande, men detta derby var inte så spännande. Det blev utklassning från bortalaget ESK. De vann med 1-6. BHC hade inte riktigt flytet och spelet med sig, både tekniskt och i snabbhet.


ESK de vita och BHC de gröna.

Efter hockeyn var mina tår lite kalla, men jag gick upp till centrum och handlade lite. Jag gav mig av hemåt sen och slängde in en fiskgratäng i mikron och sedan slog jag mig ner i soffan för att kolla på kvällens avsnitt av Gossip Girl.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: hah, nej tyvärr inte i Sverige, tyvärr bara i usa vad jag vet :)

2009-11-29 @ 21:07:25
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh roligt, älskar derbyn! bhc, vilka är de? Borås hc förkortas bhc men de har väl inget lag i ettan..? :)

2009-11-29 @ 21:16:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

visst ja bålsta, tack hehe satt å fundera länge :D

2009-11-29 @ 22:21:55
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0