Bättre och bättre

Det lutar åt att det blir Malmö. Men kan inte ropa hej riktigt än. Fast febern är helt borta nu och det känns faktiskt riktigt bra, men har liten tendens till ont i halsen och snuva. Så det känns väl inget vidare. Men är väldigt hoppful!!


Har verkligen längtat efter den här resan. Och jag har pratat med vännen jag ska åka med och hon och jag har kommit överens om att vi ska ta det lugnt om vi nu åker. Vilket jag hoppas och tror att vi kommer göra :) Har verkligen längtat ihjäl mig och så kommer den här skiten. Jag som aldrig, peppar peppar ta i trä, blir sjuk, eller väldigt sällan iaf.

Men jag märker mer framåt kvällen hur det lutar, det är ju då det brukar bli som värst. Men som min mammas kompis sa att om det är så som hennes dotter hade haft då kommer jag vara bra till torsdag :) Hoppas hoppas hoppas!!

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

ah städa är tråkigt:/ usch då, hoppas verkligen du blir frisk nu! syrran blir heller aldrig sjuk..men nu 2 dagar innan hon åkte till usa blev hon tokdåligt..som tur va gick de över snabbt o hon kunde åka..men sånt är typiskt alltså..

2009-11-24 @ 18:28:22
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0