30/11-09 Måndag

Idag gick jag upp sent. Huvudvärk, inget bra tecken. Gav mig av till kiropraktorn och väl i den stad jag skulle tog jag ett kort på hur dagen kanske kunde tänkas bli.
I Enköping.
Ser inte så positivt ut va? Nej, grått och trist och en högst ordinär dag skulle jag vilja säga. Hittills har inget spännande hänt.

Det positiva är att jag blivit tillrättalagd och att huvudvärken äntligen börjat släppa. Och det känns mycket bättre i ryggen. Jag har en till inbokad hos kiropraktorn och sedan sa hon att jag nog är bra i ryggen igen. Jag hoppas på det =) Efter kiropraktorn tog jag tåget hem, hann precis med det, ibland ska jag ha tur =D

Väl hemma i byn igen så ringde jag vänner för att kolla om det var någon som hade lust att ta en fika. Jag fick tag i två stycken som gärna gjorde mig sällskap. Jag tog en macka och en kaffe. Det var verkligen jättetrevligt att sitta och snacka ett tag =)

Nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat lite småsaker. Blir bara en lugn kväll tror jag.
Puzz och Kram
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Tobias

Förmodligen, men tänk vilka adrenalinkick :D

2009-11-30 @ 18:23:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0