22 november 2009

Det är grått och trist ute. Passar mitt humör idag. Känner mig helt sänkt. Känner mig superstressad inför resan till Malmö. Det är nästan så att jag avbokar hela skiten och bara kryper ner under täcket hemma och gömmer mig. Är så trött just nu och vill bara sova, men det går ju inte för jag har massor att göra.

Idag har jag tvättstugan, ska diska och så ska jag städa. Har hästen idag också. Så det är fullt upp och inte bättre ser det ut att bli. Har fullspäckat schema fram till torsdag när jag åker.

Missförstå mig inte, det ska bli så roligt att få komma ner till Malmö igen. Har verkligen saknat staden och lugnet där nere. En helt annan atmosfär om jag så säger. Men nu ska jag ta och fortsätta med min trista dag.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0