Vad hände?

Efter senaste inlägget så bar sjönk jag ihop i soffan. Kände mig helt orkeslös, känner så fortfarande och lite frussen oxå. Så himla kallt i de här jäkla lägenheterna. Måste bara pallra mig iväg och klaga. De hade ju sådana där män ute som mätte temperaturen i lägenheterna förut och det var som det skulle, men bullshit att det är. Snåla jäklar det här hyresbolaget, och det är rätt dyr hyra.

Jag har suttit och läst lite i en bok. Nu ska jag äta. Vill bara rapportera att vattendrickandet går det bra med =) Jag börjar få in det i min rutin nu, förhoppningsvis kan jag hålla det också. Snart slås tvn på, ska kolla på Biggest Loser på kanal 5, jättebra program faktiskt.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: hah, taack, det värmer när du säger så! nej jag slängde på mig och håret var äckligt jag kände mig som en vandrande sopptipp :)

2009-12-01 @ 19:09:28
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja jag har också hört det! Får hoppas på att det är så bra som dom säger :) Kramkram

2009-12-01 @ 19:21:52
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: desse

var tvungen att boka om den så jag ska försöka få en tid på en eftermiddag så jag kan låna ett tågkort så vi får se

2009-12-01 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0