Tidigt i säng..

Ikväll ska jag sova tidigt. Har druckit en massa vatten idag. Tycker det är en förbättring iaf. Jag har varit på promenad och det känns toppen, ska på en imorgon med är det tänkt. Känner mig fortfarande helt screwed. Vet inte riktigt vad det beror på, kan ju vara för lite sömn eller något.

Har iaf fixat naglarna idag, började se lite knäppt ut med gammalt halvt avskavt nagellack på naglarna. Imorgon får jag se vad som händer. Har kanske lite planer på gång. Jag hade velat sticka tii Uppsala imorgon, men nu har jag ju Andreas bok så då behöver jag inte det, och det kan faktiskt vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Även fast jag faktiskt längtar till att åka dit och shoppa igen och uppleva den mysiga staden.

Godnatt och sov så gott alla!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv. tack tack söt, sov sött ;)

2009-12-01 @ 21:44:00
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0