Sifferminne =)

Ett sjujäkla sifferminne jag har då. Det är jag faktiskt stolt över. Har inte ringt min morfar på år och dar, men så tänkte jag att jag skulle ringa honom för att se om vi ska träffas imorgon och äta något ihop innan jag ska dra in till Globen. Numret bara ploppade upp i skallen på mig, tänkte att jag chansar på det numret. Och hej och hå jag kom fram till honom =)
Så vi ska synas imorgon och äta något ihop.

Har haft en jättetrevlig eftermiddag med några kompisar. Vi fikade ihop och snackade. Diskuterade Idol gjorde vi också. Jag är ju så himla exalterad, jag ska ju se på finalen live. Det ska bli så roligt. Och jag håller tummen stenhårt för Erik!!!

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej :) Samma här!

Vad gör du då? :)

2009-12-10 @ 18:52:35
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0