Natti Natti

Nu ska jag sova. Eller ja jag tänkte läsa lite först. Men imorgon blir det fullt upp. Dessutom har jag varit dålig på att sova på sista tiden och det måste bli bättre på det området, tror att min känslomässiga instabilitet beror på att jag inte sover något bra. Bara en liten misstanke sådär.

Något jag verkligen längtar efter är fredagsfinalen i Idol imorgon. Förra veckan var så himla bra, vilken jäkla stämning. Som ni säkert redan läst så var jag på plats =) Jag är så himla glad att jag åkte ner till Malmö för att gå på Idol, vill gärna göra om det nästa år, om de nu återvänder dit. Jag hade också väldigt gärna varit i Gbg imorgon. Kanske blir det nästa år. Har varit i Gbg en gång och då fick jag inte uppleva jättemycket av staden och jag skulle gärna upptäcka mer av den.

Har haft lite ont i sidan av låret här nu på kvällen, men antagligen bara en liten känning av en muskel jag inte använt på länge. Eller jag kan ju hoppas på det =)

Nu ska jag sova. Godnatt och Sov gott!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :) men nu vet du, god natt :D

2009-12-04 @ 01:05:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0