LIVE TO WIN - Andreas Carlsson

Andreas Carlssons bok
Har ni läst den? Vad tyckte ni i så fall?

Jag har äntligen läst ut den. Mitt boktips är verkligen den här boken. Vilka energier den ger. Älskar du att läsa så tror jag verkligen att du skulle fastna för den här boken. Du får nya synvinklar på livet.

Jag älskade den. Det här är verkligen en bok jag skulle kunna läsa om och om igen. Den fick mig att skratta och dessutom börja tänka i andra banor. Visst finns det även andra aspekter i den här boken. Debutboken av Andreas Carlsson var ruggigt bra. Lättläst och den sveper iväg en med storm. Du vill inte sluta läsa den när du väl börjat. =)

 

Jag väntar med spänning på nästa bok av Andreas Carlsson och hoppas på att den är precis lika bra om inte bättre.

 

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0