Juldagen 2009

Idag har det hänt mycket=) Varit och hälsat på hästen. Bror och hans fästmö kom hem till mamma och pappa så vi firade jul idag också.

Poppe fick ytterligare en julklapp av mig=)

Julklappshögen, hade ingen gran i år.

Vi delade ut julklappar idag eftersom att det bara var jag, mamma och pappa igår. Jag fick en pyjamas, ett par tofflor, en elektrisk tandborste och ett presentkort på the new yorker. Sen ska jag tydligen få en bok också av mamma, blir en nyårspresent=) Sedan har jag ju julklappar från syster också, men hon kunde inte komma upp idag.=(


Avslutade kvällen med Wii. Det var superkul. Testade min ålder också enligt Wii och jag var 56, inte långt kvar till pension då=D

Godnatt och sov så gott alla!!
Puzz puzz
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0