Gråa, trista vardag..

Jo verkligen. Ute är det grått och det känns ju verkligen toppen. Inte direkt nej, men positivt var det ja. Ska snart hoppa in i duschen, är mer död än levande. Sitter med min följeslagare kaffet, det behövs verkligen. Sen i lördags har det verkligen varit min konstanta vän =D

Fast jag gjorde misstaget igår kväll att dricka ett glas. Jag var så trött och tänkte som så att det kan inte skada med ett glas, kommer lugnt somna iaf. För jag var så trött att ögonlocken nästan gick ända ner över ögonen. Men serru vilken tabbe av mig. Så ja det blev att ligga vaken medan hjärnan irrade sig ut på egna äventyr. Så INGET kaffe till MIG efter sju på kvällen.

Nu ska jag skynda skynda..
Puzz puzz
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0