Glömde kaffet =(

Står på Ica och tänker igenom vad det var jag skulle köpa. Tror att jag fått med allt så då går jag hemåt. Väl i porten möter jag på en kompis som bor två trappor upp. Då slog det mig att jag glömt kaffe och mjölk. God vad sur jag blir på mig själv. Ja det är väl därför jag ska skriva en lista innan jag går och handlar. Men jag gör ju aldrig det, tycker det är lite jobbigt med listor och dessutom tror jag lixom att jag ska komma ihåg.

Men nu hädanefter ska jag börja skriva lista, om jag nu kan hålla det, jag är ju inte den bästa på det. Ja alla har vi våra brister och fel. Som det här med promenad, blev det någon idag? Nej, fast mest berodde det på att jag vaknade så sent. Bättring på den punkten imorgon, kanske, har ju tvättis.

Nu ska jag titta tv.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: visst är de!! :)

2009-12-02 @ 21:45:47
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Svar: Haha ja precis, och ändå så handlar man klappar så sent varje år :P



och åh, så irriterande att glömma något när man handlar! just därför listor är livsviktiga, hah!

2009-12-02 @ 22:02:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0