En ingenting-dag

Idag har det varit segt. Och då är det lätt att fastna i ingentinget. Så blev det idag, eller visst har jag plockat lite. Men mest har det blivit ingenting gjort. Och det är så typiskt, en helt meningslös dag. Visst låter det himla tråkigt??

En annan sak som jag har tänkt på idag är rökning. Och nej jag ska inte börja röka igen, faktiskt det bästa beslutet jag har tagit när jag lade av igen, efter en sisådär tio försök innan. Men ibland kan jag bli så himla röksugen, bara från ingenstans. Det hände idag, som tur är så är de där stunderna väldigt korta, de försvinner lika snabbt som de kom. Men det mest konstiga med de där stunderna är att jag är inte ens i närheten av någon som röker. När jag står med folk som röker är jag nästan aldrig röksugen, när jag har druckit kan det hända, fast inte så att jag vill hålla i cigaretten och verkligen röka.

Känns skönt att vara rökfri. Nu ska jag bara försöka förändra livet på andra hälsosamma och bra sätt. Har iaf börjat med ett bra steg och det är att dricka mer vatten. Några förslag på andra hälsosamma steg jag kan ta??

 

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tror jag med, men jag tror folk skulle älska skorna :D

2009-12-02 @ 23:17:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0