Em i stallet

Idag har jag varit uppe hos hästen. Jag bytte dag med mamma. Fast det var inte planerat så från början. Har varit lite känslomässigt instabil idag, fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om själv heller, tyvärr.. Hade iaf fotokalas uppe i stallet idag, så tänkte visa några bilder på min älskling. =D


Visst är han fin, även fast han inte riktigt förstår än hur man posar för kameran, men lugn bara lugn, matte ska lära honom =)

Här syns det nog inte riktigt hur stor han är, fast samtidigt tycker inte jag att han är gigantisk.

Efter ridturen. Andra efter den oturliga avramlingen eftersom jag låg sjuk förra veckan och sedan drog jag ner till Malmö. Han är helt underbar. =)

Inte lika bra skärpa, matte experimenterade med kameran här.

Här tycker nog Calippo att jag är klar. Eller så undrar han helt enkelt vad jag håller på med =)

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Självklart skulle jag INTE ställa upp i programmet ;) mest på skoj jag skrev inlägget ;D

2009-12-03 @ 22:51:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0