Dags för härlig natt =)

Hoppas jag på iaf. Jag hoppas jag får sova och kanske drömma något trevligt=) Ikväll har jag stickat på en halsduk och tittat på tv. Först Biggest Loser på kanal 5 och sen Bonde söker Fru, fast där ska jag vara ärlig så kollade jag inte så mycket jag stickade mest. Sist blev det sista avsnittet av Oskyldigt Dömd. Det var väl så där tyckte jag, var faktiskt lite trist, även fast jag gillar Persbrandt =)

Ska börja med en ny bok här ikväll också, för jag har ju läst ut vampyrboken. Så jag hoppas syster tar med sig resten av böckerna när hon kommer hem på lördag =) Nu blir det att läsa Sophia Kinsella - En shopaholic i väntans tider.

Puzz puzz
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

det tycker jag du gjorde rätt i! det finns inget värre än att få ett rökmoln i nyllet när man är nyduschad och fräsh!

2009-12-17 @ 00:57:51
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh vill oxå sticka..glömt av hur man göra:/

2009-12-17 @ 10:21:43
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0