Beautiful day..

Jag hoppas verkligen det blir en toppendag idag. Jag ska på Idol i Globen ikväll, fatta vad roligt jag ska ha. För ett Idolfreak som jag så är det här höjdpunkten på hela säsongen. Nu hoppas jag bara på att Erik vinner hela skiten också. Han är helt klart bäst av de två, även fast Calle är väldigt bra han med.

Igår kväll drack jag inget kaffe sent, men jag hade svårt att slappna av ändå. Jag vet inte vad det beror på, för mycket onödiga tankar kanske. Eller helt exalterad och uppskruvad för idag.

Nu ska jag stoppa i mig något.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad roligt att se Idolfinalen i Globen, vill jag med! Håller tummarna för Calle även fast jag tror att Erik kommer vinna:)

2009-12-11 @ 13:24:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0