2 dec..

Det är redan andra dagen i december. Det går fort nu, snart kommer julafton vara här. Och jag har inte ens börjat köpa julklappar än, shit nu måste jag sätta fart. Jag börjar känna mig lite stressad, men det är nog ingen fara.

Lyssnar på Rix FM just nu, måste hålla mig uppdaterad med musiken lite, det blir lätt att jag fastnar i spotify bara. Det har blivit lite dåligt med lyssnandet på radio, det får jag skylla på att jag har faktiskt inte införskaffat någon. Nej det är sant, jag har min gamla lilla bergsprängare som jag fick 1997 av två klasskompisar. Och av någon anledning så går det inte att få in någon radiostation här i min lägenhet med den.

Jag är seg idag, men jag ska plocka lite här hemma, packa upp resväskan som jag hade till Malmö och diska idag. Jag tror det blir lagom att göra idag.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh, jag har inte heller köpt julklappar.. åångest!

2009-12-02 @ 14:01:04
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0