Trist sjuk dag!!!

   Det finns knappt några positiva aspekter av att vara sjuk. Ja kanske att kunna ligga i sängen en hel dag, men man känner sig ju helt borta. Jag har legat och läst en massa och slumrat och suttit framför tv:n. Jag har inte orkat så mycket annat. Det är trist att vara sjuk, men det positiva är att jag känner mig lite bättre idag än igår. Även fast det inte var mycket bättre så är det ändå en glimt längst fram i tunneln.



Jag hann med både Biggest Looser och Fångarna på Fortet ikväll. =) Annars har jag läst en del. Snart läggdags för jag känner hur jag knappt har ngn energi kvar nu, men förhoppningsvis så är det mycket bättre imorgon efter en natts sömn=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

haha tack så mycke. :) Ja jag har länge undrat över det. Det känns så jävla onödigt ^^ kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0