The Last Song

   Jag fick lite sovmorgon idag, det var jag väl värd tycker jag. Annars blev det en lugn dag med dator och mycket läsa. Var faktiskt riktigt skönt att bara ta det lugnt hemma i soffan=)

Jag gick upp på kvällen och hyrde en film som jag såg hemma hos min vän Annelie. Vilket var jättemysigt och väldans trevligt. Dessutom är det skönt att det blev så lugnt, bjöd på te gjorde hon också. Vilket var väldigt gott för det var ett tag sedan jag drack det.


   Vi såg The Last Song som bygger på en roman av Nicholas Sparks. Den var väldigt bra. Miley Cyrus var verkligen en duktig skådespelerska. Mycket gripande film, den här kan jag varmt rekommendera.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0