Solstrålar

   Idag när jag klev upp strålade solen ute, och jag tänkte yes vädret hade fel det blir inget regn. Men på eftermiddagen mulnade det till ordentligt, men fortfarande inget regn. Jag for upp till hästen och red med honom på utebanan eftersom jag verkade ha tur med vädret.

Jag red rätt länge och mot slutet av ridpasset svek vädergudarna mig och det började regna. Men vad brydde jag mig om det jag var lika glad ändå. Jag blir så lycklig när jag har ridit och allt har gått toppen, för det var precis vad det gjorde idag, så lite regn störde inte.



   När jag kom hem däckade jag i soffan. Men sedan tog jag tag i mig själv och slängde in mig i duschen och sedan diskade jag. Efter det var det tv-kväll och nu ska jag följa Utfrågningen klart och sedan krypa ner i sängen.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0