Pigg som en lärka

   Idag klev jag upp innan tuppen. Solen sken lite då. Jag mötte de andra vid Källan och sen for vi vidare mot Uppsala. Där var det dags för något som heter Brukarrevision. Jag hade inga förväntningar över huvudtaget när jag kom dit. Men det var väldigt intressant och lärofullt.

När det väl var lunch gick vi ut i Uppsala stad och vi hittade en restaurang som verkade lovande. Vi gick in och där serverades det pizzabuffé. Smarrigt smarrigt och det är ju ändå fredag så det passade ju bra=)



  Väl hemma igen var jag helt slut. Jag gick upp till Källan och vilade lite där och sen helt plötsligt blev jag superpigg igen. Vi kollade på en film som heter Nyckeln till Frihet som är en av de bästa filmerna som gjorts. Gå in på Imdb och slå på den. Den var superbra, vissa delar kände jag igen så jag tror jag sett den förut. Men det är en film som man lätt kan se om och om igen, verkligen super!



   Sen var det dags för Idol. Självklart många duktiga som gick vidare idag med. Wow! När jag gick ifrån Källan såg jag att jag fått ett samtal från bror så jag ringde upp. Han var på konsert på Grönan och såg och hörde Hoffmaestro. Jag fick lyssna genom telefonen ett tag. Riktigt bra musik. Kanske några jag borde känna till, men det gör jag inte.

Dags att natta för nu är energin helt slut och det ska bli så skönt att krypa ner i sängen=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0