Mycket härlig dag

   Imorse steg jag upp, åt frukost och sedan drog jag upp till hästen. Solen sken och det var riktigt varmt i solen. Härlig dag för att rida på utebanan=)



Efter jag ridit, vilket gick väldigt bra, så drog jag hem till mamma och pappa för att hämta Poppe, deras hund. Jag gick en sväng med honom och det var riktigt varmt. Efter det drog jag hem till mig med honom och hoppade in i duschen.



   Jag mötte upp mamma vid simhallen med hennes grejer. Vi bytte väskor och sedan gick jag med Poppe på en promenad. När jag kom hem åt jag middag och sedan slängde jag mig i soffan och läste. Efter ett tag kom mamma hem till mig och vi satte oss och kollade på tv:n om det hade kommit några resultat på poströsterna. Men ingenting. Efter det har jag kollat på Biggest Loser och Idol.

Just nu sitter jag framför datorn och väntar på att en ny humorserie ska börja på fyran och sedan blir det nyheter och sedan sängen.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0