Lyckan, kärleken och meningen med livet

   Som jag lovade igår så skulle jag lägga upp om boken jag har läst som är så härlig att läsa.



Jättebra bok. Jag verkligen rekommenderar att läsa den, det är en biografi. Brukar inte vara jätteintresserad av sådana böcker men den här var verkligen super. Sådan fridfullhet jag fick när jag läste den. 


   Idag har jag haft tvättis, vilket fick mig att gå upp i en bra tid. Och det bästa var att jag hade hela tvättstugan för mig själv, vilken lyx. Efter det var jag helt slut så jag slog mig ner med en engelsk bok jag börjat läsa. Efter ett tag ringde vännen och vi drog upp till centrum för att fika.


Yummie Caffe Latte. Det är på nya fiket i centrum, så mycket bättre smak och mer skum. Sådan lyx och dessutom för en helt okej penning.

   Vännen Anneli och jag träffade några andra vänner oxå så vi slog oss ner vid deras bord. Vi diskuterade film, böcker och mycket annat. Det kommande valet var på tapeten. Vilket jag har ont i magen för. Vilka kommer ta makten? Jag vet vilka jag håller på.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0