Jävligt glömsk

   Igår glömde jag helt bort att jag tänkte lägga in ett inlägg. Jag stängde bara ner datorn och kom på det när jag gjort mig i ordning för sängen. Därför kommer det nu istället.

Igår hade jag tvättis, sedan satt jag mest hemma framför datorn och så läste jag en del. Fikade på eftermiddagen med min gamla ass. Så himla trevligt att ta en fika med henne och catcha upp lite. Efter det gick jag upp till Källan för att kolla om det skulle vara öppet imorgon. Det var helt tomt där uppe förutom den som jobbade, men det kanske inte är så konstigt, det var ju bara en kvart kvar till stängning. Efter det gick jag och handlade på Ica, så slipper jag gå där imorgon när det kommer vara smockat med folk.



   Väl hemma tittade jag på tv, läste och bara tog det allmänt lugnt. Just det jag var in på biblioteket igår också och lämnade inköpsförslag och reserverade några böcker. Ibland så gillar jag att läsa böcker på engelska.

Idol och Biggest Loser var på schemat igår, sedan tittade jag på After Dark medan jag betalade mina räkningar. Så nu är det gjort och det känns riktigt bra. Debatt om valet fortsätter, nu snackar man om omval. Får se vad som händer. Jag står fast vid min åsikt att det skulle ha varit bra om något av blocken kunde tagit majoritet så hade vi sluppit vågmästare. Men det är som det är.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0