Jag lever

Jo jag lever faktiskt, även fast det har varit tyst här under några dagar. Jag har inte haft något positivt att säga eftersom jag har varit sjuk och helt urlakad på energi. Det är bättre nu, och förhoppningsvis var det sista gången jag var sjuk för detta år. Jag håller tummarna för det!

   Jag har varit instängd i lägenheten sedan i tisdags, men idag var jag för första gången utanför dörren, även om det bara var med soppåsen och för att boka en tvättid i tvättstugan. Men jag känner mig enormt mycket bättre även fast jag har hostan kvar. Gör sig påmind på natten, så vet inte hur mycket bra sömn det blir men det är en annan funderare det.



Som ni alla vet är det valtider. Och jag ska inte gå in och diskutera politik med er. Men jag har fått valblanketter från Centern, Vänstern, Sossarna och Sverigedemokraterna. Sverigedemokraterna kunde väl ha hoppat över min brevlåda, sådant slöseri på papper. Jag ska förtidsrösta så har jag gjort mitt och slipper gå till vallokalen på valdagen.

   Vad har jag gjort under de dagar jag varit sjuk, ja inte många knop. Vilat, sovit, läst, suttit vid datorn, tittat på tv. Faktiskt har det varit ganska skönt, känner mig rejält uppvilad nu. Så jag ser fram emot veckan som kommer när jag får åka upp till hästen, gå ut och träffa folk och bara vara social.



   Snart börjar Idol igen, på tisdag. Jag är sjukt taggad, shit vad jag längtar att se alla begåvade människor som faktiskt kan sjunga. Ska ju vara den bästa säsongen hittills och jag är grymt nyfiken på vilka guldkorn som kommer vaskas fram=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Annelie

Min tanke i går var att ringa dig i dag för att höra om du ville ta en fika. Det är först nu klockan sex som jag känner mig som en människa dock och då är ju allt stängt. Kanske vi kan ses i morgon?

Snörvliga hälsningar Annelie

2010-09-05 @ 18:13:40
URL: http://lillbobo68.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0