Vinterdäckbyte

   Idag vaknade jag av att mobilen ringde kvart över nio. Jag hade försovit mig, eftersom jag själv hade ställt kl på åtta. Jag skulle ut till mamma och pappa med min bil för pappa skulle byta till vinterdäck på den. Jag åt frukost och sedan for jag ut dit.

Medan pappa skulle byta däck på min bil så gick jag på promenad med Poppe. Kyligt, men otroligt fint med solen som lyste på en klarblå himmel. Det blev lite varmt i jackan, men samtidigt var det himla skönt=) Efter promenaden gick jag in och tog mig en kopp kaffe. Härligt med första koppen kaffe på förmiddagen.

   Tusen tack till bästaste pappsen för att du bytte till vinterdäck på min bil. Ovärderligt för mig!



Jag åkte sen hem och slappade lite. För att efter några timmar ge mig av till stallet och älskade hästen. Han hade fått nya skor med broddar. Jag fixade och donade och sedan red jag i ridhuset. Han blev riktigt fin. Och han är så himla glad och go och lyssnar på mig när jag pratar med honom. Start stopp gick som en dans idag=)

   Efter jag gjort mig i ordning hemma och ätit middag gav jag mig iväg till Källan som hade kvällsöppet idag. Det var riktigt trevligt. Blev lite fikabröd och kaffe. Kollade på Biggest Loser där och sedan snackade jag med en av mina bästaste vänner som var där också. En härlig dag och jag hoppas på fler sådana!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0