Kinan

   Idag klev jag upp i bra tid. Vill inte säga att jag var pigg, men jag kom upp iaf. Började morgonen med kaffe, ägg och räkröra. Satte mig vid datorn och sedan läste jag en stund och efter det blev det lite broderi.

Mamma ringde vid halv elva och ville ha lite info och jag började göra mig i ordning. Jag gick upp till centrum vid halv tolv för att möta mamma och sen åkte vi till Kinan här i byn och åt lunch. Det var riktigt smarrigt. Fick inte i mig så mycket eftersom jag fortfarande var rätt mätt.



   Jag for upp till stallet på eftermiddagen. Jag borstade och fejade på honom och sedan gick vi iväg på en promenad. Han hade fått en ny sko idag så det var härligt=) Jag fick mig en pratstund uppe i stallet också med lite folk. Jättetrevligt och sedan kanske vi har fått tag i en ny echoterapeut till Calippo.

När jag kom hem så var jag helt slut. Men jag hoppade in i duschen och sedan så åt jag middag och sedan blev kvällen framför tv:n. Har även broderat en del så det känns som jag riktigt börjar komma in i det nu=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0