Tredje dagen på Pride-veckan

Vi hade så ställt in oss på Stenugnsbakad pizza idag jag och vännen. Så efter mycket om och men så hittade vi en som ligger ute vid Tekniska Högskolan. Vi gav oss av dit och lite knatande till fots blev det ju. Inte helt haj på gatorna i stan, men hittade dit och var helt enkelt vrålhungrig och då visade det sig att stället har semesterstängt till 15 augusti. Suck. Men en bild av vännen fick jag iaf=)



Vi gav oss av till Gamla Stan istället där det blev en pizza på Vapiano. Supergott=)

Sedan blev det en dricka på Torget, det börjar bli lite av vårat stammisställe nu=D

Utsikt från slottstrappan. Hit tog vi oss efter strosande i Gamla Stan.

Pride-flaggan som har satts upp på en kyrka i Kungsan. Det tyckte jag var rätt mycket häftigt=P Vi satte oss en stund i Kungsan och njöt av kvällen sista strålar från solen.



Vännen passar på att posa för en bild vid fontänen som ligger vid plattan. Snyggt om inte annat=)


Vi sitter vid Donken på T-centralen innan vi ska ta tåget hem för att vila upp oss för morgondagen.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: tea

sv: I Kroatien, på en ö som heter Krk och i staden Baska. Helt fantastiskt ställe! Åh jag tänkte precis börja läsa syskonkärlek! Vilken tur att den verkar bra då :) Och "utan ett ord" får jag ta och kika på när jag kommit hem till sverige! Tack för tipset. Kram

2010-07-29 @ 16:26:51
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0