En sommardag!

Imorse försov jag mig. Snacka om förtvivlan när jag väcks av mobilen som ringer tjugo över tolv och väcker mig. Men jag hann till fikan med polarna fast det blev inte riktigt som jag planerat. Men likväl var fikan jättetrevlig med Therje, Annelie och Samdra.


Kvavt som in i helvete idag, ska ju inte klaga men svetten lacka, not so nice... Köpte ett par nya brallor idag, lägger kanske upp en bild en annan dag. Annars åkte jag ut till hästen idag med en polare till mig.
Han såg ut att må prima, går på bete just nu.

Lika fin som alltid!!!

Har också färgat håret ikväll medans polarn var här och kollade på lite sminkgrejjor. Ingen bild för det blev inte som jag tänkt, så får se om jag färgar om det om några dagar. Jag måste få tid att leva in mig i färgen först, kan ta ett tag att vänja sig.

Hade tänkt något sådant som på förpackningen. Men ja det blev inte riktigt så.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Tackar :)

haha jag tål det igentligen inte heller!



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-07-22 @ 12:21:50
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.

2010-07-22 @ 21:28:42
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0