25/7-10

Kom inte på ngn häftigar headline. Igår var jag som sagt ut så det blev en lugn dag idag. Det var jätteroligt att vara ute för en gångs skull, träffade på en massa roligt folk, ingen nämd ingen glömd=) Men jag hade jättekul=)

Jag har varit och fikat hos en kompis idag och så har jag haft tvättstuga, ett av livets måsten annars får man gå med rumpan bar, haha!!

Ikväll har jag sett Ya-Ya-flicvkornas gudomliga hemligheter. Gillar Sandra Bulock som skådespelare och det var en helt okej film att slå ihjäl en söndagskväll med.


Lekte lite med min webcam som jag hittade på datorn. Visste inte ens om att jag hade någon, men har alltid funderat över en liten prick på ovansidan av skärmen. Så idag vips hittade jag den. Ja där ser man att man lär sig ngt nytt varje dag, hehe.

Sleep tight!!

Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: tea

sv: visst är den bra och lättläst! riktig avslappnande läsning. har du någon annan bok du rekommenderar får du gärna lämna en kommentar! kram

2010-07-27 @ 00:12:39
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0