Rivjärn i halsen


[Jag och min vän Sandra igår kväll]

   När jag vaknade imorse, eller rättare sagt vid 12, så var min hals som om någon hade dragit ner ett rivjärn i halsen på mig. Något som jag helt och hållet får skylla på mig själv. Men roligt hade jag igår, även fast när vi gick ut kunde det ha varit mycket roligare än vad det var. Hemma hos mig hade vi det superkul iaf=)


   Tog en fika med en kompis idag på ett nyöppnat fik i centrum. Det var väldigt trevligt och passade mig väldigt bra eftersom jag var väldigt rastlös idag när jag vaknade.



   Jag och en vän gick hem till mig med hämtpizza och Coca Cola Zero. Vi slog oss ner framför tv:n med maten och slog på en film vi hade hyrt. Riktigt mysigt!!!



   Filmen var asbra. Helt klart sevärd. Äventyr och action. Kan det bli bättre??
Har ni sett den??



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0